Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Miyagi & Jones Arnhem. Meer weten? Ontdek meer
Britt
23 jun 2026 om 18:20
Heerlijk en snel!!
Valeria
17 mei 2026 om 20:42
Heel lekker en snel geleverd!
Ashley
11 mei 2026 om 22:50
Eten was lekker warm en smaak was 10/10 en de Mon Chou dessert was heerlijk :)
Nisanur
30 apr 2026 om 13:12
Smaakte super zoals altijd! Ben vaste klant van ze hihi, 10/10
Marjolein
24 apr 2026 om 21:42
Heel lekker eten, duurde alleen wel heel lang en de verwachte bezorgtijd werd steeds opgeschoven in de app
Omer
11 apr 2026 om 19:06
Vlees taai! Rijst helemaal zacht en plakkerig! De bestelling helaas weg moeten gooien
Henk-Jan
4 apr 2026 om 21:44
Goed verpakt. Lekker warm! Toetje als gratis verrassing. Helemaal top
Ana
31 mrt 2026 om 19:24
Order was well packed and the food was delicious!
Daniëlle
31 mrt 2026 om 17:47
Smaakte goed, presentatie was wat minder. vriendelijke bezorger!
Kim
27 mrt 2026 om 20:03
Heeeeeeeeeerlijk!!! Snel!!!
Ibro
18 mrt 2026 om 22:19
heb het nooit gekregen, er staat bezorgd maar niet bij mij thuis in ieder geval! daarna belde ik naar de zaak zeggen ze ja de bezorger is al wel 20 minuten onderweg misschien komt hij nog... en nu zijn ze gesloten. lekker man!
Floor
6 mrt 2026 om 20:06
4 kleine stukjes rundvlees en een bak rijst en een verdwaald stukje paprika. Echt een ripoff. Kip was iets beter maar smaakte niet naar teriyaki.